Spring til indhold

ProjektTorvet.dk

Udbudsportal

Kør dine udbud helt sikkert og trygt i skyen med fuldt ud automatiseret udbudsportal.

Sikker håndtering af udbud i skyen

Fuld log over alle bevægelser på portalen

Fuld automatiseret for højeste sikkerhed

Nemt og brugervenligt, alle kan være med

100% automatiseret udbudsportal

Udbudsportalen er 100% automatiseret, både for at mindske fejl og misforståelser men også for at alle tilbudsgivere behandles helt ligeværdige og derved har alle tilbudsgivere adgang til de samme informationer.

For at alle skal have lige og fair konkurrence, er systemet opbygget efter nogle meget høje krav til, hvordan udbuddet gennemføres og som ikke engang administratorer eller ejere kan ændre på. Det sikrer helt lige og fair konkurrencevilkår gennem hele udbuddet.

Sikker distribution af udbudsmaterialet

Udbudsmaterialet uploades nemt og smidigt til udbudsportalen. Man bestemmer helt selv, om man ønsker at opbygge sin egen mappestruktur eller at lægge alle filer og dokumenter i hovedmappen. Systemet understøtter alle typer filer og dokumenter.

Portalen holder selv styr på tidligere dokumentversioner, ligesom portalen genererer sin egen liste over alle rettelser, der måtte komme i løbet af udbuddet og informerer automatisk alle tilbudsgiver om ændringer i udbuddets indhold.

Højeste sikkerhed

Vores udbudsplatform er bygget på en meget høj grad af sikkerhed og vi har strikse regler og procedurer for afholdelse af udbuddet. Det er vigtigt, at der ikke kan snydes eller nogle kan drage fordel frem for andre, og derfor har vi opbygget en lang række procedurer, som sikrer lige vilkår for alle tilbudsgivere.

Herunder er en meget vigtig funktion, at tilbudsgivere ikke har mulighed for at se hinanden. Dette er simpelthen ikke muligt, ligesom administrator ikke kan åbne de indkomne tilbud i løbet af udbuddets åbningstid.

Spørgsmål & svar

Spørgsmål og svar i løbet af udbuddets løbetid kan stilles online via et digitaliseret ”spørgsmål og svar”-system. Alle spørgsmål og svar er offentligt tilgængelige for alle tilbudsgivere, således alle kan se hvilke spørgsmål og svar, der er givet i forløbet.

Der er naturligvis ikke mulighed for at se, hvem der har stillet spørgsmålene, kun selve spørgsmålet og svaret kan ses af alle tilbudsgivere. Det sikrer, at tilbudsgivere ikke kan se hinanden i processen.

Digital tilbuds aflevering – helt sikkert

Tilbud afleveres online, således at hele processen er digitaliseret fra download af udbudsmaterialet til aflevering af tilbud online.

Administrator kan naturligvis ikke åbne de indkomne tilbud, mens udbuddet stadig er åbent, men kan dog se og bekræfte, at der er afleveret tilbud fra tilbudsgiveren.

Det sikrer, at alle har lige og fair konkurrencemuligheder under udbuddet.

Publicering af resultatet

Ligeledes er der mulighed for at publicere udbudsresultatet online, således at udgivelse af resultatet også er digitaliseret. Alle tilbudsgivere vil automatisk modtage information ved publicering af resultatet via e-mail eller via portalen. Det giver fuld åbenhed hele vejen igennem udbuddet.

Prøv platformen i dag - helt gratis