Effektiv og sikker dokumentdeling i
skyen mellem alle deltagere.

Datarum

Bestil demo i dag

Fuld kontrol over brugereadgange og rettigheder

Log over alle bevægelser på portalen

Trygt og sikkert kommunikation mellem alle

Nemt og enkelt at bruge for alle deltagere

Sikker deling- og opbevaring af dokumenter i skyen

Med datarum kan man med ro i sindet opbevare dokumenter, sagsmapper og data i skyen under helt sikre forhold. Vores digitale datarum er en udgave af vores projektweb, hvor man har adgang til et datarum, hvor man primært benytter systemet til opbevaring og til at hente og dele dokumenter mellem forskellige aktører. Systemet er sikret med SSL og naturligvis under fuld log og backup.

  • SSL krypteret internet forbindelser
  • Fuld adgangskontrol og rettigheder
  • Sikker opbevaring af alle typer dokumenter
  • Daglig backup af filer, dokumenter og data

Digitale datarum til mange forskellige formål

Med digitale datarum kan man oprette datarum til mange forskellige behov. Det kan eksempelvis være et rum til bestyrelsen, et intranet, til M&A, til due diligence, til et projekt eller bare en sag hvor der skal udveksles data, filer og dokumenter på sikker vis. Det giver alt sammen et fælles udgangspunkt for smidigere adgang til sagsdata.

  • Opret til bestyrelsen, medarbejdere, en sag, grupper og lignende
  • Tilpas med netop de værktøjer der er behov for
  • Hurtig og enkelt at oprette og administrere
  • Et login til alle datarum og projekter

Ejendomsdata i skyen

Med et online web arkiv kan man lægge alle virksomhedens ejendomsdata i skyen og man kan også benytte systemet som virksomhedens intranet, hvor man kan dele seneste nyheder, aktiviteter, dokumenter og medarbejdere stam information i samme forbindelse.

Der er mulighed for at benytte nogle af vore andre moduler og funktioner, så systemet kan benyttes som virksomhedens interne intranet, eksempelvis med vores videndelings modul.

  • Altid opdateret med seneste tegninger og dokumenter
  • Adgang til alle ejendommens stamdata, kontrakter og dokumenter
  • Adgang til tegninger og grundplaner
  • Adgang til vejledninger og anden drifts dokumentation

Fuld adgangskontrol, rettigheder og log over bruger bevægelser

Datarummet giver fuld kontrol over adgange og rettigheder. Der kan indstilles forskellige roller, ligesom der kan oprettes rettigheder efter grupper og brugere. Det giver fuld kontrol over hvem og hvor man har adgang til data, dokumenter og foldere.

Ligeledes logges alle bruger bevægelser såsom logins, downloads, uploads, ændringer med mere. Alt sammen til dokumentation på hvad der sker på portalen.

  • Fuld adgangskontrol med bruger rettigheder
  • Fuld styring ved hjælp af grupper og roller
  • Fuld log over alle bruger bevægelser
  • Styring af folder- og dokument rettigheder
  • Fuld eksport af dokumenter, log m.m.

Adgang fra web- og mobil

Med et online web arkiv giver det en lang række fordele, herunder at man altid kan tilgå ejendoms data uanset hvor man befinder sig. Er man drifts personel har man altid adgang til seneste ejendoms information og dokumenter fra sin telefon eller tablet.

  • Adgang til filer- og dokumenter
  • Adgang uanset tid og sted
  • Adgang fra desktop og web
  • Adgang fra mobiler (IOS og Android)

Interesseret i mere information om mulighederne med digitale datarum?