Datarum
Effektivt og sikkert deling af dokumenter og data i skyen til brug til mange formål.
Fuld kontrol over brugereadgange og rettigheder
Log over alle bevægelser på portalen
Trygt og sikkert kommunikation mellem alle
Nemt og enkelt at bruge for alle deltagere
Sikker deling af information, dokumenter og filer i skyen
Med datarum kan man med ro i sindet opbevare dokumenter, sagsmapper og data i skyen under helt sikre forhold. Vores digitale datarum er en udgave af vores projektweb, hvor man har adgang til et datarum, hvor man primært benytter systemet til opbevaring og til at hente og dele dokumenter mellem forskellige aktører. Systemet er sikret med SSL og naturligvis under fuld log og backup.
- SSL krypteret internet forbindelser
- Fuld adgangskontrol og rettigheder
- Sikker opbevaring af alle typer dokumenter
- Daglig backup af filer, dokumenter og data
- Alle data placeret i Danmark, på danske servere
Altid opdateret fra web- og mobil
Med et online datarum giver det en lang række fordele, herunder at man altid kan tilgå data uanset hvor man befinder sig via vores app. Dermed er der altid adgang til data og information lige ved hånden.
- Adgang til filer- og dokumenter
- Adgang uanset tid og sted
- Adgang fra desktop og web
- Adgang fra mobiler (IOS og Android)
Datarum til mange forskellige formål
Med digitale datarum kan man oprette datarum til mange forskellige behov. Det kan eksempelvis være et rum til bestyrelsen, et intranet, til M&A, til due diligence, til et projekt eller bare en sag hvor der skal udveksles data, filer og dokumenter på sikker vis. Det giver alt sammen et fælles udgangspunkt for smidigere adgang til data og information.
- Opret til bestyrelsen, medarbejdere, en sag, grupper og lignende
- Tilpas med netop de værktøjer der er behov for
- Hurtig og enkelt at oprette og administrere
- Et login til alle datarum
Fuld adgangskontrol, rettigheder og log over bruger bevægelser
Datarummet giver fuld kontrol over adgange og rettigheder. Der kan indstilles forskellige roller, ligesom der kan oprettes rettigheder efter grupper og brugere. Det giver fuld kontrol over hvem og hvor man har adgang til data, dokumenter og foldere.
Ligeledes logges alle bruger bevægelser såsom logins, downloads, uploads, ændringer med mere. Alt sammen til dokumentation på hvad der sker på portalen.
- Fuld adgangskontrol med bruger rettigheder
- Fuld styring ved hjælp af grupper og roller
- Fuld log over alle bruger bevægelser
- Styring af folder- og dokument rettigheder
- Fuld eksport af dokumenter, log m.m.