Samarbejde i skyen og sikker opbevaring
af dokumenter i skyen

Digitale Datarum

Sikker opbevaring af dokumenter og data i skyen – og undgå at sende data via usikre kanaler, såsom e-mail, USB, dropbox

Med Digitale Datarum kan man med ro i sindet opbevare dokumenter, sagsmapper, tegninger og data i skyen under helt sikre forhold. Vores digitale datarum er en udgave af vores projektweb, hvor man har adgang til et datarum, hvor man primært benytter systemet til opbevaring og til at hente og dele dokumenter af enhver type. Systemet er sikret med SSL og naturligvis under fuld log og backup.

  • SSL Krypteret internet forbindelser
  • Fuld Adgangskontrol og Rettigheder
  • Sikker opbevaring af alle typer data i datatrum
  • Daglig backup af filer, dokumenter og data

Ejendomsdata i skyen

Med et online web arkiv kan man lægge alle virksomhedens ejendomsdata i skyen og man kan også benytte systemet som virksomhedens intranet, hvor man kan dele seneste nyheder, aktiviteter, dokumenter og medarbejdere stam information i samme forbindelse.

Der er mulighed for at benytte nogle af vore andre moduler og funktioner, så systemet kan benyttes som virksomhedens interne intranet, eksempelvis med vores videndelings modul.

  • Altid opdateret med seneste tegninger og dokumenter
  • Adgang til alle ejendommens stamdata, kontrakter og dokumenter
  • Adgang til tegninger og grundplaner
  • Adgang til vejledninger og anden drifts dokumentation

Digitale datarum til mange formål

Med digitale datarum kan man oprette datarum til mange forskellige behov. Det kan eksempelvis være et rum til bestyrelsen, til medarbejderne (intranet), til et projekt eller sag hvor der skal udveksles data, filer eller dokumenter – eller et datarum til en ekstern grupper der har behov for et fælles udgangspunkt på nettet.

  • Opret til bestyrelsen, medarbejdere, grupper og lignende
  • Tilpas med netoå de værktøjer der er behov for
  • Hurtig og enkelt at oprette og styre
  • Et login til alle datarum og projekter

Adgang fra web- og mobil

Med et online web arkiv giver det en lang række fordele, herunder at man altid kan tilgå ejendoms data uanset hvor man befinder sig. Er man drifts personel har man altid adgang til seneste ejendoms information og dokumenter fra sin telefon eller tablet.

  • Adgang til tegninger og dokumenter
  • Adgang uanset tid og sted
  • Adgang fra desktop og web
  • Adgang fra mobil (IOS og Android)

Fuld agangskontrol og bruger log

Web Arkivet giver fuld kontrol over adgange og rettigheder. Der kan indstilles forskellige roller, ligesom der kan oprettes rettigheder efter grupper eller brugere. Det giver administratoren fuld kontrol over hvem og hvor man har adgang til data, dokumenter og foldere.

  • Fuld adgangskontrol med bruger rettigheder
  • Fuld styring ved hjælp af grupper og roller
  • Fuld log over alle bruger bevægelser
  • Styring af folder- og dokument rettigheder

Interesseret i mere information om Web Arkiv & Digitale Datarum?