Roller i byggeriet

Hvilken rolle er du? Hvilke fordele kan du drage nytte af med ProjektWeb?

Er du Arkitekt- eller Ingeniør?

Smidig og effektiv platform til udbud og projekt deling.

Som arkitekt eller ingeniørvirksomhed er der utroligt mange dokumenter og filer der går frem og tilbage mellem mange forskellige aktører. Her er det vigtigt at have en smidig og effektiv kommunikations platform til at dele seneste filer og dokumenter, så der ikke opstår misforståelser eller man ikke sidder med de seneste tegninger eller dokumenter.

Udbuds platformen giver dig et digitalt fuldt overblik over hele udbuds processen og sparer dig for mange penge på distribution af udbuds materiale og tilbudsgivning. Alt sker i skyen under helt sikre forhold.

Under udførselsfasen giver projektweb platformen en lang række fordele og besparelser, da alt projekt materiale deles nemt og smidigt mellem alle aktører, lige fra entreprenører, til underleverandører og bygherren. Kvalitetssikringen holdes løbende ajour med dokumentation og vores inspektions modul.

Fordele

  • Effektiv og smidig projektweb platform til alle byggeriets faser
  • Store besparelser på deling af dokumenter og tegninger
  • Tilgå data fra web- og mobile enheder
  • Enkelt og smidig kommunikation med alle aktører
  • Kør sager, projekter, inspektioner og udbud ad-hoc
  • Altid opdateret software – ingen installation eller løbende vedligehold

Er du Entreprenør?

Opnå større effektivitet og nå ud til alle medarbejdere.

Som entreprenør er det vigtigt hele tiden at være effektiv, have høj kvalitet og opnå besparelser for at kunne være konkurrence dygtig i dag. Med en projektweb kan man køre alle sine sager og projekter via en digital platform og opnå en smidigere kommunikation med både medarbejdere og samarbejdspartnere. Det er med til at højne effektiviteten og opnå besparelser på langsomlige processor.

Med et ProjektWeb har alle adgang til projekt data øjeblikkelig og det er nemt at kommunikere ændringer, nye og opdaterede tegninger eller planer med alle aktører og medarbejdere. Med vores forskellige moduler såsom inspektioner, opnår man ligeledes en højere kvalitet på byggeriet, samt en mere sikker byggeplads.

Vi kommer med en lang række nye moduler til især entreprenører og udførende, som vil hjælpe med at give dem en digital platform til alle virksomhedens medarbejdere.

Fordele

  • Alle medarbejdere har adgang til projekt data på mobilen
  • Alle underleverandører har adgang til projekt data
  • Opnå store besparelser på langsomlige processor
  • Kør sager, projekter og inspektioner på én platform
  • Enkelt og smidig kommunikation med alle medarbejdere og partnere
  • Altid opdateret software – ingen installation eller løbende vedligehold

Er du Bygherre?

Undgå fejl og misforståelser der kan forsinke byggeriet.

Hvis du er bygherre, opnår du en lang række fordele med digital ProjektWeb og Udbud. Alle aktører er på samme side og alle er orienteret om hvad der sker netop nu i byggeriet. Helt fra den tidlige fase, til den udførende og til aflevering, er alle aktører informeret og up-to-date. Det betyder at man minimerer risikoen for fejl og mangler markant og derved opnår bedre kvalitet, men også at man kan levere til tiden uden ekstra omkostninger forårsaget af fejl eller misinformation.

Hele byggefasen og data ligger online og med adgang for alle. Ikke noget problem med filer, tegninger eller dokumenter der ikke er opdateret eller som ikke kan modtages på grund af for store filere, firewalls and spamfiltre. Alt er tilgængeligt lige ved hånden uden problemer.

Aflevering sker nemt og enkelt da alle data ligger klart as-built og kan nemt eksporteres til arkiv lokalt, hos os eller videre til et driftssystem.

Fordele

  • Alle leverandører og aktører har adgang til projekt data
  • Fuld overblik over byggeriet og dens faser
  • Undgå misforståelser og fejl det kan forsinke byggeriet
  • Fuld overblik over ansvar, adgang og log
  • Enkelt og smidig kommunikation med alle aktører
  • Altid opdateret software – ingen installation eller løbende vedligehold

Er du Kommune eller Stat?

Digital adgang til data letter og effektiviserer samarbejdet markant.

Kør projekter, sager og udbud helt digitalt fra en cloud platform og opnå en mere smidig og effektiv kommunikation med samarbejdspartnere og leverandører. Det sparer megen tid og penge på kommunikation og fremmer samarbejdet markant.

Med vores projektweb kan man køre flere forskellige sager og projekter digitalt hvor der er behov for at udveksle data, filer og dokumenter på en smidig måde. Alle data ligger sikkert i skyen og der er fuld kontrol over hvem som har adgang til data – det sker via bruger rettigheder og fuld log.

Udbudsplatformen sikrer en smidig proces ved udbud og overholder alle krav ved udbud. Systemet giver en effekt og tidsbesparende arbejdsproces for alle parter.

Fordele

  • Smidig og effektiv data deling med alle for effektiv samarbejde
  • En platform til alle faser i sagerne og projekterne
  • Kør sager, projekter og udbud på én platform ad hoc
  • Opnå store besparelser på deling af projekt data
  • Sikker løsning i skyen med adgang fra mobil og web
  • Altid opdateret software – ingen installation eller løbende vedligehold

Er du Ejendoms Administrator?

Adgang til data på web- og mobil for alle virksomhedens medarbejdere.

Er din virksomhed en ejendoms administrator med mange ejendomme, lejligheder, butiks arealer, kontorlokaler og lignende, kan du drage nytte af et online projektweb til at tilgå alle data helt digitalt og dynamisk uanset hvor du befinder dig.

Du kan uploade alle relevante ejendomsdata til ProjektTorvet.dk og derved kan dine medarbejdere og partnere nemt tilgå relevante ejendomsdata fra både mobil- og web. Det sparer masser af tid på data deling og sende data frem og tilbage, og ligeledes er alle data altid er opdateret for alle deltagere.

Når du har større eller mindre projekter – eller udbud, kan du oprette dem ad-hoc i ProjektTorvet.dk som en sag og når de afsluttes kan du overføre dem til det centrale ejendomsdatarum med få klik.

Fordele

  • Alle ejendomsdata samlet i skyen
  • Tilgå data fra web- og mobile enheder
  • Kør sager, projekter, inspektioner og udbud ad-hoc
  • Opret datarum til bestyrelser, medarbejdere, regnskab eller lignende
  • Enkelt og smidig kommunikation med alle medarbejdere og partnere
  • Altid opdateret software – ingen installation eller løbende vedligehold

Er du Projekt Udvikler?

Projekt udvikling på en fælles platform.

Hvis du er en projektudvikler, har du helt sikkert brug for at samarbejde med eksterne leverandører og samarbejdspartnere omkring nye projekter og de indledende faser og undersøgelser. Både med arkitekter og ingeniører. Her kan du nemt invitere dine samarbejdspartnere ind til projektet og dele tegninger og dokumenter helt nemt og enkelt.

Brug udbuds platformen til at indhente priser og tilbud helt digitalt og nemt. Og under udførsel og implementering kan du forsætte med at bruge projektweb og de mange værktøjer til at styre projektet sikkert hele vejen igennem processen. Alle har adgang til data og projekt information lige ved hånden og det hjælper med at undgå fejl og misforståelser, der kan koste unødigt og med risiko for at forlænge projektets levering.

Fordele

  • Kør projektering- og de indledende faser i skyen
  • Indhent tilbud og priser via udbuds platformen
  • Kør udførsels fasen i skyen for effektiv projekt ledelse
  • Tilgå data fra web- og mobile enheder
  • Enkelt og smidig kommunikation med alle medarbejdere og samarbejdspartnere
  • Altid opdateret software – ingen installation eller løbende vedligehold